duminică, 23 august 2009

Mona Lisa si cana

"Celebra "Mona Lisa" a fost în pericol de a fi distrusă. O rusoaică, supărată că nu i s-a acordat cetăţenia franceză, a aruncat spre valorosul tablou o cană din ceramică.

Incidentul a avut loc în urmă cu o săptămână, iar femeia a fost arestată imediat.

Din fericire, opera lui Leonardo da Vinci nu a suferit nicio pagubă, întrucât cana s-a spart în momentul în care a lovit ecranul antiglonţ, care protejează tabloul.

"Mona Lisa" este una dintre cele mai valoroase lucrări expuse la muzeul Luvru."
(Antena3)

De cand am citit stirea acesta ma tot intreb daca si cana facea parte dintr-o colectie :))

5 comentarii:

SoSheSays spunea...

hahahahaha ce proastă poate fi!

Scuză-mă că îți spun asta, îmi place blogul tău tare mult dar ar fi mai bine să scoți butonul acela ascuns de vot înregistrat în momentul ăn care cineva vrea să îți urmărească blogul sau ca mine acum când am vrut să scriu comentariu. E foarte enervant și nu e onest față de cei care vor sau nu vor să voteze.

Unknown spunea...

M-am conformat, l-am scos :))

Geocer spunea...

Si-a facut iluzii rusoaica. E clar ca o astfel de opera de arta este extrem de protejata.

Unknown spunea...

Bune ai venit!
A reactionat si ea cum a putut.

Mihaela Petrescu spunea...

Multi nebuni in libertate pe lumea asta!