sâmbătă, 22 august 2009

Imaginea Romaniei

Acum ceva timp am intrat intr-un magazin "artizanat" pentru a cumpara ceva specific romanesc. Am gasit cateceva dar am descoperit ca aceste magazine sunt incarcate cu multe alte lucruri care nu au comun cu imaginea Romaniei: portelan italienesc, haine lucrate in sistem lohn pentru nemti, etc.
Binenteles ca am cumparat si cateva canute care nu ne reprezinta cu nimic pe noi romanii:

Cateva floricele si o sforicica cu tricolorul cam asta este imaginea Romaniei. Ar trebui sa ii dea de gandit stimabilei de la turism sau probabil nu am inteles eu ca imaginea noastra sta in pixuri si brichete de 120.000 euro.(vezi articol Adevarul)
Ca sa fac o paralela va prezint o canuta adusa din Danemarca, cea mai mica tara dintre tarile scandinavice.

Un comentariu:

SoSheSays spunea...

Cata dreptate ai, de multe ori ma intreb de ce nu au si ei mai multa imaginatie...