sâmbătă, 1 august 2009

Gaudi in colectia mea :))


Azi am citit despre catedrala neterminata a lui Gaudi, Sagrada Familia, ca va fi terminata cu ajutorul calculatorului. Fundatia care se ocupa de terminarea uneia dintre cele mai importante constructii ale lumii a apelat la programe de calculator pentru a termina mai repede modelele lui Gaudi din ultimii ani de viata.
Tot privind fotografii cu lucrarile lui Gaudi mi-am adus aminte ca cea mai frumoasa ceasca din colectia mea este luata din Barcelona de prietena mea Mihaela si poarta insemnele marelui arhitect, "poetul formelor".
Oare cand vor aparea canute sau cesti cu insemnele marelui nostru Brancusi?

2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Stau si ma gandesc:oare in Tg.Jiu,in magazinele de suveniruri,nu exista deja si cescute cu poze sau stiu eu ce altceva legat de operele lui Brancusi?
Cu prima ocazie cand ajung la Tg.Jiu si daca n-am sa uit pana atunci,am sa ma uit special dupa asa ceva....

Costin M spunea...

Mda, ceva suveniruri "marca Brancusi" sunt sigur ca exista. Am scris de curand un eseu despre Gaudi, lucrarile lui sunt extraordinare.